środa, 10 kwietnia 2013

Kocyk z Kubusiem Puchatkiem

 Tego misia uszyłam baaardzo dawno temu. Był to prezent na pierwsze urodziny mojej najstarszej córki.  Teraz jest w posiadaniu średniej pociechy a za jakiś czas zapewne trafi do najmłodszej.
Uszyłam go ze sztucznego kożuszka,  Wygadałam w nim jak kanarek to nie było mi go szkoda pociachać :)  A bluzeczkę zrobiłam z welurowej sukieneczki kupionej w sklepie z używaną odzieżą, szaliczek był dodatkiem do gazety o dzieciach.

Misia zgłaszam na wyzwania : w świat namaste



6 komentarzy:

  1. Świety, w dzieciństwie uwielbiałam Kubusia
    Puchatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, ale ciekawie! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorskie Craftuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, jak szybciutko sie misiu u ciebie pojawił:) super:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczynki pewnie zachwycone? bo ja bym była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta najstarsza to nie przepada za Kubusiem Puchatkiem ale ta trzyletnia lubi i kocyk i misia.

      Usuń