poniedziałek, 20 lipca 2015

A day in the park







Jakiś czas temu zrobiłam album harmonijkowy ,
dziś doczekał się zdjęć. 
Wczorajszy spacer w parku św. Anny w Dublinie
Zdjęcia ozdobiłam ślicznymi różami z Magicznej Kartki 
a wycinanki z wykrojników 

Poppystamps  

[1197] DIES- Claudette Oval Frame 
 [1046] DIES- Claudette Frame 
[1103] DIES- Corrina Background 

Papier na okładki Go Scrap 
Mój album posyłam na wyzwania
0715 copy http://scrapikowo.blogspot.ie/2015/07/zachowac-wspomnienia.html

5 komentarzy:

  1. świetny
    fajnie ze zdjęcia w ramkach są głównym elementem na czarnym tle
    bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie czerni z innymi kolorami... świetny albumik... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful album Sylvia, love how you used Poppy frames with your photos, great keepsake.
    Thank you for joining use over on Poppystamps challenge blog.

    Pam x

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! This mini album is adorable! Love how you used the dies to frame the pictures. Corrina background looks fabulous with roses and butterflies! Thank you for sharing this wonderful gift idea!

    OdpowiedzUsuń
  5. What a beautiful keepsake you created Sylwia! This is beautiful - a treasure to look back on later!

    OdpowiedzUsuń