piątek, 6 maja 2016

Karteczki dla Mamy

Witajcie przed weekendem. 

Słuchając polskiego radia ciągle słyszę o grillowaniu, 
aż ślinka cieknie. 

Tego mi brakuje, takiej polskiej kiełbasy z grilla .....
ale nie o tym mowa. 
Przecież nie będę wam tu pokazywać żarcia  :) 

Taka mała prywata mi się udzieliła . 

Ale wracając do tematu 
Maj - miesiąc w którym kwietnie bez
 ( mój ulubiony- znowu prywatna informacja ) 

Maj piękny maj! 


Tak brzmi najnowsze wyzwanie w Magicznej Kartce 
i tam właśnie posyłam moje 
nie identyczne kartki 
Ciekawe kto znajdzie różnice? 



Papiery MK 
Głębia koloru 
a napis wyciął mi ploter :) 
 

5 komentarzy:

  1. cudne:) perełki i dwa kwiatuszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki. Pozdrawiam gorąco -Gosia ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam! Kwiatuszki są zamienione! Piękne kartki! Dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję . Deseczki na jednej są pionowo a na drugiej poziomo ;)

      Usuń
  4. Prześliczne kompozycje! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń