sobota, 21 maja 2016

Party Time

Dzień doby . 

Sobota dobry dzień na imprezę . 
A jak impreza to i zaproszenia . 

Ostatnio miałam okazję zrobić kilka szt 
zaproszeń na pierwsze urodziny Emmy . 

Przyznam szczerze , że nawet miałam pomocników do tego projektu. 


Moje zaproszenie jest również 
jako inspiracja do najnowszego wyzwania
It's just fun! 
  

A ja osobiście chciałam zgłosić "naszą " pracę  
na blogu Digital paper by Janet 

 
Grafika  uroczej dziewczynki jest kupiona od Janet 

A oto moje małe pomocnice  :) 
Kiedyś tylko wydłubywały resztki papierów z wykrojników, 
Teraz dostały awans na "przyklejaczy" perełek. 




4 komentarze:

  1. Śliczne zaproszenia :) Pomocnice jak marzenie, urocze dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko. Trzeba korzystać skoro chcą pomagać bo obawiam się iż z tego pomagania pewnego dnia wyrosną :)

      Usuń