sobota, 27 maja 2017

#131 Różowy balon dla Ms. Croke

Witam was serdecznie.

Jakiś czas temu dostałam bardzo ważne zamówienie. 
Balon dla Ms.Croke 
Czekam na piękne kwiaty z I Am Roses  
ale niestety urząd celny chyba musi je dokładnie sprawdzić. 
A ,że osoba zamawiająca ma lekko ponad 5 lat to się niecierpliwi. 
Więc zrobiłam kwiatki z papieru czerpanego. 
Zostały zaakceptowane więc  do roboty :) 

Tak oto powstał pierwszy w tym roku balon dla nauczyciela. 

Moja córka już się nie może doczekać aby go wręczyć swojej Pani Wychowawczyni. 


 



  


Pspiery jakie użyłam 

Zgłaszam mój balon na weekendowe wyzwanie
Lemoncrafters  
  
oraz na blogu 
Papier czerpany 


Miłego dnia 
Sylwia 


4 komentarze:

  1. Śliczny jest!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncrafters :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ! Kwiatki ci wyszły rewelacyjne, o wiele ładniejsze niż kupne ;) !! Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Papieru Czerpanego :) Żabka działa już prawidłowo, proszę zgłoś pracę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przyznam się , że jestem zadowolona z efektu i od dwóch dni zamiast kartek to kwiatki robię . Super sprawa i jaka radość , że to moje własnoręcznie ukręcone.

      Usuń