czwartek, 20 lipca 2017

#176 Fajnie jest mieszkać blisko morza

Dzień dobry 

Lato w w tym roku mamy w kratkę , 
piękna pogoda przeplata się z deszczowymi dniami. 
Mieszkając na Zielonej Wyspie trzeba korzystać z każdego słonecznego dnia. 

Więc w tym roku udało mi się aż cztery razy być na plaży!!! 
Nawet ciut mnie słoneczko złapało na ramionach ;) 

Spacerując brzegiem morza zbierałam muszelki
a wiadomo każda to tzw przydaś . 

Nazbierałam ich w tym roku sporo . 

Postanowiłam je zapakować w pudełko . 

A że lubię coś tam pochlapać i pociapać to takie mi wyszło . 









Moje pudełko (jeszcze moje przez dwa tygodnie)  zgłaszam na trzy wyzwania 

Zielone koty - Lato , smażing , plażing 


 


Miszmasz papierowy- Dowolna praca z tekturką 

 

ego Craft -Pakujemy prezenty 



 

Miłego dnia
Sylwia 

5 komentarzy: