piątek, 17 listopada 2017

#243 Latarnia ozdobiona kwiatami

 Dzień dobry wszystkim. 

Byłam nieobecna przez kilka dni ale juz wróciłam i nadrabiam zaległości.  
Na pierwszy rzut idzie kobieca latarnia morska. 



Dla stałych odwiedzających juz wiadomo na co taka latarnia :)  

Jest to moja inspiracja do wyzwania 
It's just fun! 

A ja zgłaszam moją prace na wyzwanie 
Magicznej Kartki 
 
Wyzwanie listopadowe - W kolorze nieba  

Niebieski papier jest MK  - Mali odkrywcy 014 

Użyłam również papierów GOscrap  

Miłego dnia
Sylwia 

22 komentarze:

  1. Piękna praca. Kompozycja jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna latarnia 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż wymiękam przy tych Twoich projektach 3D, bo są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Piękna praca Sylwia! Dziękuję za udział wyzwaniu Magicznej Kartki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam wcześniej dodać w komentarzu żę - Dziękuje za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki !

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylwia, podziwiam Twoje przestrzenne prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze kusiło mnie stworzenie podobnej.. kto wie, może się w końcu zmobilizuję ;)) tymczasem dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki ;))

    OdpowiedzUsuń