niedziela, 20 maja 2018

Ślubny exploding box

Dzień dobry 

Nie ma to jak robić cos dla rodziny.  
Mój brat zawsze podniesie poprzeczkę do wykonywanej pracy. 
Tym razem w ślubnym exploding box chciał abym umieściła psa.
Ale to nie jakiegoś tam tylko konkretnie - owczarka niemieckiego. 

Więc zakupiłam ręcznie malowanego  pieska w sklepie z zabawkami  
i zaczęłam tworzyć pudełeczko. 
Jak wiadomo ja bardzo lubię dodawać spora ilość papierowych kwiatów 
więc i na tym pudełeczku nie mogło ich zabraknąć.  








Materiały 
Papiery Altair Art 
Tekturka Filigranki 
Kwiaty WOC oraz Iam roses 
Obrączki APScraft
 Pies  Schleich 

Zgłaszam moje pudełko na wyzwania

Scrap and me 
Kwiaty 
 
Filigranki 

co wam w duszy gra

 

Blog sklepu Artimeno 
Ukwiecony ślub 
 

Miłego dnia
Sylwia  

10 komentarzy:

  1. Fajny box. Owczarek gra pierwsze skrzypce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! I jeszcze ten piesek - rewelacyjnie spełniłaś oczekiwania zamawiającego, wyszło super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha, psa to się nie spodziewałam :) a praca genialna

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe wyzwanie:))) Poradziłaś sobie na 6!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na ślubny box z pieskiem :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, fantastycznie dobrałaś kolory kwiatów!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń