niedziela, 18 listopada 2018

Kartki dla wolontariuszy

Dzień dobry 

Miałam zaszczyt przygotować kartki oraz bony podarunkowe 
dla wolontariuszy Biblary.  
Biblary jest to polska biblioteka w Dublinie, w sumie to coś więcej niż biblioteka, 
To miejsce spotkań Polaków na obczyźnie. 
Pracują tam wspaniali ludzie oraz cudowni wolontariusze. 

W ramach podziękowania za pracę wolontariusze dostaną kartki wykonane przeze mnie 
oraz bony podarunkowe na pyszne jedzonko. 




 

 





Mieszkając poza Polską ciężko mi jest wykonać kilka sztuk identycznych kartek, z powodu braku wystarczającej ilości materiałów.  
 Więc połączyłam papiery z różnych polskich firm 
i tak powstały powyższe kartki. 
Bony podarunkowe przygotowałam , na digi grafice od I love digi. 
Papier bazowy zielony w deseczki to studio 75,  świąteczny prezent 
następnie dodałam papier z pismem Lemoncraft  Yuletide
a świąteczne obrazki to dodatki z Altair Art.  Festive Bells 

Kwiaty zrobiłam z papieru akwarelowego. 

Zgłaszam moje kartki na wyzwanie 
studio 75 
 

Miłego dnia
Sylwia 

6 komentarzy: