poniedziałek, 20 maja 2019

Nietypowa latarnia morska

Dzień dobry 

Dzieci czasem maja zwariowane pomysły :) 
Córka poprosiła mnie o przygotowanie 3D latarni morskiej. 
Ok nie ma sprawy .... ale aby wyglądała jakby stała w dżungli .  
Wiec powstał nasz wspólny projekt . 
Ja przygotowałam latarnią a córka ją ozdobiła , nawet zrobiła fajnego leniwca z modeliny.  








Zgłaszamy naszą pracę na dwa wyzwania
Sklepik Gosi 
Brak dostÄ™pnego opisu zdjÄ™cia.  

scrapek.pl 

  

Miłego dnia
Sylwia z córką 

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam te Twoje latarenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ fantastyczna! Genialnie wyszła! A w leniwcu się zakochałam! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskakujący pomysł córki i rewelacyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowita ,wspaniała i bardzo oryginalna praca !
    Leniwiec jest Super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjna! Kocham pomysły dzieci... A leniwiec pierwsza klasa! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia! - Kasia - DT Sklepiku Gosi

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny projekt, lubię Twoje latarnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dość, że ładnie ozdobiona to jeszcze świeci 🤩 Twoje latarnie są genialne 💖

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje latarnie. Ta ma rzeczywiście dżunglowy klimacik. Leniwiec jest cudny!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna latarnia! Urzekły mnie małpki, są po prostu genialne :D
    A z leniwca niezły przystojniak :P
    Ja też bardzo lubię wspólne tworzenie z moją córcią, choć ona ma dopiero 4 lata, więc stopień trudności naszych dokonań jest zdecydowanie mniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu. Super , zw też tworzysz razem z córką :)

      Usuń
  10. Leniwiec i małpki mnie rozwaliły :D Latarnia świetnie zrobiona :) Miałaś szablon jakiś, czy Twój pomysł? Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Bożenko ja kupuje pliki svg na ploter i sklejam wg instrukcji.

      Usuń
  11. Wspaniała latarnia :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi, pozdrawiam - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  12. Latarnia super, ale leniwiec rządzi :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialna:) Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapkiem:)

    OdpowiedzUsuń