czwartek, 13 czerwca 2019

Exploding box z warsztatów u Art Doroty

Dzień dobry 

Kilka dni temu miałam przyjemność poznać przemiłą scraperkę, 
byłam na warsztatach u Art Doroty  . 

Pod jej czujnym okiem wykonałam ten oto super wypasiony explodig box. 










Do tej pory sama nie mogę uwierzyć , że ja zrobiłam go w całości :)  

Stoi na półeczce jak trofeum . 

Fajnie jest czasem się oderwać od własnego biurka i podrapować w doborowym towarzystwie. 
Mam nadzieję , że nie były to moje ostatnie warsztaty u Doroty.  

Pozdrawiam was serdecznie 
Sylwia 

20 komentarzy:

  1. Rzeczywiście "wypasiony" wygląda wyjątkowo, ja też kiedyś miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach prowadzonych przez Dorotę i polecam wszystkim, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie "wypasiony".:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam niesamowicie... Ja bym nie potrafiła zrobić tak "bałaganiarskiej" pracy, zbyt jestem uporządkowana mentalnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie i szalenie nastrojowe...

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wypasiony, ale jest świetny! Bardzo mi się podoba. Zwłaszcza wieczko i brokat. :D

    OdpowiedzUsuń