wtorek, 3 grudnia 2013

Pingwiny też lubią święta :)



 Karteczka zrobiona na wyzwanie na blogu sklep-ewa.
Szablon pingwinka wycięłam ze zdjęcia znalezionego w sieci 

Rękawiczki , czapeczkę i szaliczek zrobiłam z filcu, ozdobiłam watą i dokleiłam ruszające oczka :) 
Polecam zrobienie takiej kartki z naszymi pociechami , na pewno wam świetne pingwiny wyjdą. Powodzenia 

A ja oczywiście zgłaszam pingwina na wyzwanie 20 kartka w nietypowym kształcie
http://blog-sklep-ewa.blogspot.ie/2013/12/wyzwanie-20-w-nietypowym-ksztacie.html

5 komentarzy:

  1. łał! na pierwszy rzut oka myślałam, że to maskotka! świetny pomysł i wykonanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. czaderska kartka :D

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu.
    Wikucha, DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny
    dziękuję za zabawę ze sklepem -ewa.pl
    Pozdrawiam
    Teo

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń