niedziela, 15 czerwca 2014

Ramka


Już za tydzień moja córka kończy 3 klasę szkoły podstawowej
 i nasza ukochana Pani Małgosia nie będzie już jej wychowawczynią.  
Pani Małgorzata jest najwspanialszym nauczycielem jakiego kiedykolwiek spotkałam. 
W ramach podziękowania za jej wkład w wychowanie oraz nauczanie naszych dzieci
 zrobiłam taką oto rameczkę.







Digi stempelek jest stąd .
Bardzo dziękuję za to , że mogłam z niego skorzystać. 

Rameczkę zgłaszam na wyzwania: 


 

Scrapek.pl


Skarbnica Pomysłów 


5 komentarzy:

  1. Przepiękna! Pani na pewno będzie zachwycona. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ramka, jest śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna kaskada kwiatów- urocza praca : )

    OdpowiedzUsuń