poniedziałek, 4 maja 2015

"Daj włos"

Pod koniec ubiegłego roku 
moja najstarsza córka 
postanowiła przekazać swoje włosy . 
Więc fryzjer zaplótł kilka warkoczyków 
a następnie zostały one obcięte
i wysłałyśmy je do fundacji 
Rak "n" Roll 

Po kilku tygodniach od wysłania włosów 
Klara dostała PODZIĘKOWANIE.   


Jestem bardzo dumna z mojej córki . 
Bardzo zachęcam do udziału w takich akcjach!!! 







Jest to mój drugi scrap zrobiony z KITu 
Hello Spring 

Polish Kit Project   


A co by więcej osób dowiedziało się o tej akcji 
posyłam go na wyzwanie na blogu 

Sklep Ewa 

http://blog-sklep-ewa.blogspot.ie/2015/05/wyzwanie-37-kids-rules.html

2 komentarze:

  1. jestem pod wrażeniem dojrzałości Klary! Brawo. Gratuluję również pomysłu na artystyczną oprawę dokumentacji tego zdarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa dla Twojej córci :) sama ma długie włosy i kilka razy myślałam o ich przekazaniu, chyba się zmobilizuję :)
    Scrap jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń