niedziela, 28 czerwca 2015

Lecę na Zlot !!!!!

 Za kilka dni lecę do Polski 
na V Dolnośląskie 
Letnie warsztaty Craftowe 
Pierwszy raz będę na takiej imprezie 
ale koleżanki poopowiadały mi 
co nieco , co mnie tam czeka :)

Więc już się nie mogę doczekać.
Zakupy już porobione ( bilety lotnicze, na busa , autokarowe)
Craftowe zakupy też już zrobione 
ale nastawiam się na tzw żywioł . 
Oby mi się to potem pomieściło w walizkach. 

Zrobiłam sobie identyfikator , na którym chciałam umieścić to
 co kocham najbardziej w moim hobby.
Kwiaty, motyle, perełki, troszeczkę mediów
i nożyczki jako znak ciachania papierków .
Zrobiłam go z papierów 
Więc do zobaczenia na zlocie :) 
http://www.kwiatdolnoslaski.pl/2015/03/zapraszamy-na-5-dolnoslaskie-warsztaty.html

A mój identyfikator zgłaszam na konkurs

KONKURS na identyfikator na 5DLWC 

 

 
http://www.altairart.pl/2015/01/wasze-prace-2015-rok.html

4 komentarze:

  1. super , cieszę się, że bedzie okazja na miłe spotkania. szukaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Całe dwa dni mam zamiar tam spędzić więc nam nadzieję że się spotykamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny identyfikator. Dziękuję za udział w wyzwaniu i do zobaczenia na zlocie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń