sobota, 28 kwietnia 2018

Wiosenny exploding box

Dzień dobry 

Wiosna w rozkwicie to najnowszy temat wyzwania
It's just fun. 

Należy wykonać pracę z własnoręcznie wykonanymi kwiatami 
oraz nie może to być kartka. 

Ja przygotowałam exploding box 
i ozdobiłam go białymi kwiatami z foamiranu. 

To juz moja kolejna próba robienia kwiatów z tej ponoć cudownej pianki. 
Jak dla mnie to jeszcze daleka droga aby robić kwiaty które by się nadawały na pokaz. 

Te wyszły jako tako , nie trzeba było ich kolorować to uznałam, że mogę je wam pokazać. 






Do kwiatków użyłam wykrojnik APScraft szczęściarz. 

Kalendarz zaprojektowany przez Martę Szymańska z I love digi 

Różowy papier to Magiczna Kartka
Zgłaszam moje pudełko na kwietniowe wyzwanie MK 
 

A was zapraszam do wzięcia udziału na blogu 
It's just fun 
 

Miłego dnia
Sylwia 

2 komentarze:

  1. Such a lovely exploding box! I love exploding boxes! Thank you for joining us in Magiczna kartka challenge!

    OdpowiedzUsuń