środa, 22 sierpnia 2018

123 dni do Świąt

Dzień dobry 

Ja wiem , że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało 
123 dni ..... ale kartek świątecznych nigdy za wiele. 

Tym bardzie, że w tym tygodniu rozpoczęłam nową pracę i czasu na hobby pozostaje jakby mniej. 


Czerwony to chyba najbardziej ulubiony kolor świąteczny, Mikołaj ma czerwony strój, 
Rudolf ma czerwony nos i ... chyba każdemu przez myśl przejdzie kolor świąteczny jak tylko pomyśli o Świętach Bożego Narodzenia . 

A jeszcze w dodatku to jest taki "gorący" okres.   Oj dobrze , ze jeszcze mam 123 dni do tej całej "świątecznej gorączki". 






Papiery użyłam Altair Art z kolekcji Festive Bells 
Tekturka ze sklepu  Snip Art
Kwiat zrobiłam z papieru czerpanego 

Zgłaszam moją pracę na wyzwanie

 
Kwiaty z ogrodu zainspirowały Lisę z bloga Snip Art 
aby wybrać kolor czerwony , więc ja zrobiłam czerwony kwiat  :) 
Tam była jeszcze mowa o upałach .... ale ja mieszkam w Irlandii
I na szybie mam obecnie krople deszczu.  

Wiec życzę wam miłego dnia i do zobaczenia  wkrótce. 
Sylwia  

10 komentarzy:

  1. Piękna kartka, aż chce się pociąć świąteczne papiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna praca. powodzenia w wyzwaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) Mówisz, że już należy zacząć tworzyć świąteczne??

    OdpowiedzUsuń
  4. 123 to bardzo mało! A ja daleko w lesie... Świetna kartka, też lubię czerwień w kartkach bożonarodzeniowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli czas zacząć odliczanie 😉 Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piekna jest! Dziekujemy za udzial w wyzwaniu SnipArt!! Maka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna kartka a swieta juz nie tak daleko:) Dziekujemy za zabawe ze SNip-Art:) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Super praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art.

    OdpowiedzUsuń