sobota, 6 kwietnia 2019

Niezwykłe kartki kurs z Arimeno -kartka twist and pop-up

Dzień dobry 

Kurs on line z Artimeno zakończył się już prawie tydzień temu 
a ja nie pokazałam wam mojej ostatniej warsztatowej kartki. 

 Kartka twist and pop-up 

Ta forma skradła moje serce !  








 

Jestem bardzo zadowolona z kursu,  nie mieszkam w Polsce i chociaż tak mogłam 
poscrapowac razem z koleżankami po fachu.  

Ciężko mi się było zdecydować , którą kartkę zgłosić do konkursu 
ale z racji tego , iż ta najbardziej mi się spodobała to właśnie tę kartkę  zgłaszam 
na konkursowe wyzwanie w Artimeno .  

 

A tu moje wszystkie kartki z 7 dniowego kursu. 






Polecam taki kurs nawet dla osób zaawansowanych w scrpbookingu.  

Miłego dnia 

Sylwia 

P.S.  Dostałam wyróżnienie :)
Jedna z moich kartek znalazła się w TOP 10 !!!!
 


26 komentarzy:

  1. Świetne pracę. Fajnie czasem popracować razem z innymi :) ja też to bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykła w swej dormie kartka. Przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i oryginalna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie pracuje... Widziałam już nie tylko u ciebie te kartki z Artenowego kursu i wszystkie są fantastyczne. To musiał być dobry kurs, bo stworzyłyście cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurs był wspaniały. Dziurkuję za miłe słowa

      Usuń
  5. Przepiękna! Podziwiam, jak wszystko cudownie równo podocinałaś, że tak idealnie działa. Ja nie umiem nawet prostokąta wyciąć! Ta cudne papiery, kwiat i perełki tak bosko do siebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kartki wyszły Ci pięknie, a ta dzisiejsza jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa forma kartki. Wszystkie wyszły Ci piękne ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjny zestaw karteczek, inna forma zawsze wzbudza większe zainteresowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kartka! Forma niezwykle ciekawa, mam ochotę spróbować:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. To jedna z tych form, które wyglądaja na mega skomplikowane, a nie są! Lubię ją bardzo, zaraz po pop-up boxach. :-)
    Pięknie poradziłaś sobie ze swoją!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kartki, każda jedna zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń