sobota, 17 sierpnia 2019

Dla pasjonata fotografii

Dzień dobry 

Dziś mam do zaprezentowania pudełeczko imitujące kasetkę na klisze filmową. 
moja 9 letnia córka gdy usłyszała co to jest to powiedziała 
- a takie "starożytne"  

Dla naszych dzieci starożytne a dla nas jeszcze nie tak dawno przedmiot codziennego użytku. 
Mój tata samodzielnie wywoływał zdjęcia i często spędzałam z nim po kilka godzin w ciemni. 

Wracając do pudełeczka, przygotowałam je jako inspiracja dla Magicznej Kartki

  





Miłego dnia
Sylwia 

23 komentarze:

  1. Świetny pomysł :) przepięknie się prezentuje 💜

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity pomysł! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł, śliczne pudełeczko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne pudełeczko, genialny pomysł! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne! :) Uśmiałam się, że to "starożytna" metoda - ja się jeszcze uczyłam robić zdjęcia na aparacie z kliszami :D jestem dinozaurem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To klasyka i nie jesteśmy dinozaurami , pewnie teraz to ciężko wywołać takie zdjęcia ? Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  6. Piękne! Nadal mam w domu sprawny aparat na kliszę i czasami pstrykam nim zdjęcia... :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspomnień czar!
    Cudowne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełko :) fajny pomysł na prezent i przywołuje tyle zabawnych wspomnień, np. liczenie klatek tzn. Ile zdjęć jeszcze zostało do zrobienia 😂

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł! Pieknie to zrobiłaś 😍

    OdpowiedzUsuń