czwartek, 10 października 2019

Świąteczny exploding box

Dzień dobry 

Niedawno dołączyłam do grona projektantek bloga  sklepu Skarbnica Pomysłów   


Dziś jest moja pierwsza inspiracja i mam nadzieję ze spodoba się odwiedzającym blog; 

Oto jak się prezentuje mój exploding box  :) 
Kwiaty zrobiłam własnoręcznie z papieru czerpanego
  a na środku postawiłam Bożonarodzeniową szopkę - tekturkę 3D.  
Papiery jakich użyłam to mały bloczek  Festive Bells  vol. 2 Altair Art  
Na każdej bocznej ściance zrobiłam kieszonki do których włożyłam małe ozdobne bileciki 
Okleiłam je z drugiej strony białym papierem aby można było napisać cos od siebie.  
W górnej kieszonce znajduje się tradycyjnie opłatek  a w dolnej pod napisem 
jest miejsce aby dopisać dla kogo przeznaczam ten upominek. 









Miłego dnia
Sylwia 

32 komentarze:

  1. Przemyślany box z miejscem na wpisanie życzeń oraz na opłatek

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały box :) Magia świąt, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Box przepiękny ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny box, magia świąt się coraz bliżej.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny boksik, w bardzo świątecznych kolorkach, stajenka świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza detale. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niczego nie brakuje, jest bardzo świątecznie :) Ten, kto otrzyma ten box na pewno będzie bardzo wzruszony.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny, naprawdę czuje się klimat Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Zaczynam czuć świąteczny klimat - choć na razie określiiłabym go jako "klimacik". :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny box, przemyślany i cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne pudełko 💕 i w końcu znalazłam kogoś kto robi exploging boxy ze ściankami zwróconymi w jednym kierunku 😜

    OdpowiedzUsuń