sobota, 23 listopada 2019

W oczekiwaniu na Mikołaja

Dzień dobry 

Dziś mam do zaprezentowania projekt , który wykonałam dla mojego znajomego z pracy. 

Co roku Mick jest u nas w ośrodku św. Mikołajem  i rozdaje prezenty najmłodszym. 

Ja wtedy zamieniam się w Elfa i przyprowadzam maluchy do groty 
gdzie czeka na nich  Mick tzn. Mikołaj  ;) 

Jakiś czas temu Mick  zapytała czy mogę wykonać dla niego taka a'la grotę.  

Na początku myślałam, że użyje do tego jeden z domków 3D 
ale okazał się za mały , nic by się do niego nie zmieściło. 

Nie chciałam zostawiać znajomego bez groty , więc wykonałam taki pokoik . 








Miłego dnia
Sylwia 

12 komentarzy:

  1. Pokoik wygląda super brak tylko najważniejszej osoby Mikołaja ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja-cie, ale super! Rewelacyjna diorama :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokoik wygląda świetnie, poza tym widać, że jest zrobiony od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudny pokoik! Uwielbiam! Bardzo mi się takie podobają. Może się kiedyś skuszę i taki zrobię?

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa praca! I będzie przypominała o Waszym zaangażowaniu w Mikołajki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna praca! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetny pomysł. Piękna dekoracja 💕

    OdpowiedzUsuń