środa, 22 kwietnia 2020

Karteczka komunijna

Dzień dobry 

Pomimo iz dzieciaczki nie przyjmą Sakramentu Komunii po raz pierwszy 
przez sytuację panująca na świecie. 

Moja córka 7 czerwca powinna mieć piękna uroczystość
 i jak na razie nie wiadomo kiedy 
przystąpi do Pierwszej Komunii Świętej. 
Sukieneczka wisi w szafie , buciki w pudełeczku
 ( kupione na kilka dni przed całą pandemią) , pewnie będą za małe :(  


Co by nie wyjść z wprawy zrobiłam taką oto karteczkę z papierów Skarbnicy Pomysłów. 





Miłego dnia
Sylwia 

11 komentarzy:

  1. Piękna! Bardzo mi się podoba i kompozycja, i shaker!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to bardzo trudna sytuacja z wielu powodów. My w tym roku mielibyśmy rocznicę, ale nawet nikt nie zdążył o tym pomyśleć...
    Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. Oj nie grozi Ci wyjście z wprawy :) bardzo podoba mi się ten kwiatuch z tymi wszystkimi listkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka Sylwio, wspaniale skomponowana. Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna.
    Będzie jak znalazł...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i taka delikatna, na pewno będzie wykorzystana

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka, nietypowa, podoba mi się, i na pewno spodoba się dziecku - zwłaszcza shaker :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka piękna i w dodatku z shakerem, podoba mi się kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka, a shaker dodaje jej uroku:)

    OdpowiedzUsuń