środa, 3 czerwca 2020

Pamiątkowy exploding box

Dzień dobry 

Ten rok będzie zapamiętany na długo to jest pewne . 
Ale nasze prywatne wspomnienia warto udokumentować . 
Ja postanowiłam zrobić exploding box w którym umieszczę zdjęcia z naszego "zamknięcia". 

Na samym środku umieściłam mini album harmonijke a ścianki symbolizują nasze obecne czasy. 

W moim projekcie użyłam papiery Craft & You  Stay at Home 

Największą frajdę sprawiło mi ozdabianie wieczka , sami popatrzcie co na nim umieściłam.











Zgłaszam mój projekt na wyzwanie
DIY - zrób to sam

Miłego dnia
Sylwia 

14 komentarzy:

  1. Ależ pomysłowy projekt a na wieczku znalazły się same najpotrzebniejsze produkty... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rozwiązanie. Pięknie wykonany box z albumem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obłędny pomysł! Kapitalne te papiery! Wieczko wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! Eie wiedziałam, że sa takie papiery! :-)) Są świetne! A Ty wspaniale je wykorzystałaś. Wieczko pudełeczka powala. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł z wieczkiem, albumikiem i wspomnieniami zamkniętymi w boksiku. Piękny projekt.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca i te papiery :) Trochę uśmiechu każdemu z nas się teraz przyda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny projekt,dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu DIY ,pozdrawiam DT DIY Julia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna tematyczna praca i to z humorem :) Maseczka i papier rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny pomysł! :-D Ale będzie pamiątka :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu DIY, Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny box, chociaż do mnie te papiery nie przemawiały , u Ciebie wyglądają super.Dziękujemy za udział w wyzwaniu DOM DIY Zrób to sam. DT Margaretka Papierowa

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na zachowanie tego trudnego dla wszystkich czasu. Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu DOM. Pozdrawiam serdecznie! DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalny box! Świetny pomysł. Dziękuje za udział w wyzwaniu DIY. Pozdrawiam DT Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful explosion box and nice idea to capture the lockdown memories. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT
    Adhiraacreations 

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie przekonałam się do covidowych prac, ale Twoja naprawdę bardzo mi się podoba, fajnie, że jest to akurat mini albumik w boksie...

    OdpowiedzUsuń