poniedziałek, 18 stycznia 2021

Romantyczny album

Dzień dobry 

Dziś mam do zaprezentowania romantyczny album .

Zrobiłam go z papierowych torebek i okleiłam 

wspaniałymi papierami Altair Art z kolekcji Rose Garden. 


Zwróćcie uwagę na strony albumu gdzie jest "prawa i lewa "  strona :) 

Bardzo mi brakowało takich arkuszy i teraz gdy już dostałam takie w ręce 

to albumik powstał w mgnieniu oka. 

Mam nadzieję , że przypadnie wam do gustu i może zrobicie coś podobnego.  














 

 

Zgłaszam moja pracę na wyzwanie 

 

Miłego dnia
Sylwia 



3 komentarze:

  1. Piekna praca:)! Pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piękny;) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ romantyczny i kobiecy album. Koronki pięknie pasują do tych róż, bardzo podoba mi się ramka na okładce.

    OdpowiedzUsuń