niedziela, 10 maja 2020

Leśna muzyka

Dzień dobry 

Dziś mam do zaprezentowania projekt , który wykonałam na wyzwanie w scrapek.pl 

Wziąłem od męża deseczkę , kawałek starej podłogi, i postanowiłam na niej umieścić moją dekorację. 

Skrzypce zakupione dość dawno temu doczekały się i to one sa główna dekoracją.

Po raz pierwszy użyłam preparatu do spękań i musze przyznac , że efekt mnie zadowolił. 
Nadał on skrzypcom piękny efekt drewna :) 

 



 











Materiały ze scrapek.pl 

Zgłaszam mój projekt na wyzwanie
 

Miłego dnia
Sylwia 

10 komentarzy:

  1. Fantastyczne te skrzypce! Nigdy czegoś takiego nie widziałam, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna praca, bardzo mi się podoba. Skrzypcowe cudeńko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zadbałaś o każdy szczegół. Przepiękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaszalałaś... bardzo fajnie wyszło... leśna muzyka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca! Wszystko ślicznie wygląda, a skrzypce robią efekt wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skrzypce z mchu i paproci, cudne. Dziękuję za udział w Leśnym wyzwaniu Scrapka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Skrzypce wyglądają wspaniale, wyszła świetna ozdoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wkomponowałaś skrzypce w ten leśny klimat 💚 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń