poniedziałek, 18 maja 2020

Urodzinowa maszyna do pisania

Dzień dobry 

Dziś mam do zaprezentowania małe urocze pudełeczko. 
Wykonałam je dla siebie ,będę w nim przechowywać kartki urodzinowe. 





Papiery z najnowszej kolekcji Skarbnicy Pomysłów
Przez różowe okulary. 

Zgłaszam je na wyzwanie w Zielonych Kotach 
"Coś optymistycznego" - dla mnie to oznacza, że pomimo tych całych restrykcji dzień urodzin można spędzić wspaniale w gronie rodziny . 
I kartki oraz prezenty wykonane przez moje dzieci są najwspanialsze na świecie !!! 

 

Miłego dnia życzę . 

Sylwia 

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Przeurocze pudełeczko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest wspaniała! Dopracowana w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudo stworzyłaś, takie pomysłowe i takie genialne! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już pisałam, że uwielbiam Twoje przestrzenne projekty są takie wyjątkowe i dopracowane, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Już ja widziałam na Facebooku 🤩 jestem nią zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Świetnie zrealizowany pomysł :) Chętnie zobaczyłabym jak wygląda po otwarciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję . Kasiu tu możesz zobaczyć jak wygląda taka maszyna po otwarciu , niestety tej nie zrobiłam takiego zdjęcia. https://cosodsiebie.blogspot.com/2019/06/maszyna-do-pisania-dla-pani-cassidy.html

      Usuń
  7. Łał! Cudne! Wymiękłam :-) Ile tu pracy i precyzji. Chciałabym taką pamiatkę kiedy s dostać. :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń