sobota, 2 maja 2020

Blog Hop z Altair Art

Witajcie na mojej stronie 

Dziś zapraszam was na zabawę z Altair Art 


Nasz zespół przygotował dla Was szereg inspiracji na dziś, ale złośliwy chochlik pomieszał nam prace - każda wylądowała nie na tym blogu co trzeba! Pomożecie nam je uporządkować?
Zapraszamy Was na Blog Hop - obejrzycie wszystkie prace starając się odgadnąć, kto ją stworzył.
Pod każdą pracą zostawcie komentarz, a wróciwszy na nasz blog napiszcie gdzie jest czyja praca :)
na przykład według wzoru
na blogu DecoartMagda jest praca ......
U Ani and quilling jest praca ......
U Bogusi Fabryka Prezentów jest praca ......
U Nesme jest praca ......
U Anety Handmade by Anett jest praca ......
U Sylwii jest praca ......
U Moniki PaperBox jest praca ......
U Anetty Jamiołowo jest praca ......
U Ani Srebrnolistki jest praca ......

Jeżeli trafiliście tu z bloga Anety Handmade by Anett to super bawimy sie dalej 
(Jeżeli z innego miejsca i chcecie się przyłączyć do zabawy to zapraszam na blog Altair Art



 Na dzisiejszą inspirację przygotowałam kartkę dla mamy w stylu boho, którą kolorystycznie dopasowałam do pudełka po wykrojniku. 
Mamy więc tu element recyklingu.
Kartka wykonana z pięknych papierów Ever Dream









A teraz zapraszam was do Moniki PaperBox. 

Nie zapomnijcie o pozostawieniu komentarza w każdym poście z bog hop.  

Udanej zabawy. 



15 komentarzy:

  1. Radosna, energetyczna praca dla mamy♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolory taka energetyczna 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię mocne kolory na pracach. Ślicznie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam szczerze, że była to jedna z trzech prac, z którą miałam największą trudność, aby dopasować do autorki :D ciekawe czy zgadłam. Piękna, kolorowa, sama wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Najbardziej mi się podobają kwiaty, są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne boho, myślę, że to praca Bogusi Fabryka prezentów.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kwiaty i fajny ten łapacz snów z koralikami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolekcję <3 więc i praca zachwycająca :_) Może to DecoartMagda, ewentualnie Bogusia :-) Pozdrawiam- Zaneta

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja obstawiam Bogusię, mam nadzieję, że się nie mylę, hihi. Ale przygotowałyście fajną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca :) I świetna zabawa z odgadywanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale to wymyśliłyście! Kartka bardzo fajna, radosna. Ale od razu zwróciłam uwagę, że jakaś inna w stylu, niż zwykle. No i masz, już wiem, czemu :D

    OdpowiedzUsuń